خرید لوازم مدرسه
درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 73422
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی


ما سه خواهر
.
جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 19:6 ::  نويسنده : فاطمه        

بعد از فرینا حالا فرنیا هم گاهی اوقات می تونه برای چند لحظه بدون کمک بایسته. فرنیا به چند حالت نا نای می کنه . وقتی آهنگ می زنه اگه نشسته باشه هم خودش رو تکون تکون می ده ، به حالت بشکن انگشتاش رو تکون می ده . وقتی چاردست و پا باشه جلو عقب میره یا راست و چپ. فرینا هم به صورت دو زانو می شینه و بالا و پایین خودش رو می بره و دستاش رو تکون می ده .

دیروز من تو اتاقم می خواستم بازی کنم برای اینکه آبجی هام اتاق نیان و وسایلم رو به هم نزنن در اتاق رو بستم . دیدم فرینا اومده پشت درو گریه می کنه و به در می زنه . مامانم خیلی دلش سوخت . به من گفت درو باز کنم و وسایل بازیم رو روی تخت بچینم تا دستشون نرسه. مامانم برای آبجی هام سی دی ترانه های خاله ستاره و داستانهای کیتی پیشی ملوس رو خریده .  منم با آبجی هام به آهنگاش گوش کردم.

  راستی من دیروز با مامانو بابامو آبجیام رفتیم لوازم التحریر گرفتم .مداد دفتر پاککن تراش و .......... خلاصه همه چیم حاضره من خیلی دوست دارم زود تر برم مدرسه آخه قراره امسال  دختر عموم (نرگس) به مدرسه ی ما بیاد .من خیلی دوست دارم مدرسه ها زود تر  باز بشن

 



نظرات شما عزیزان:

شهرام
ساعت21:06---8 شهريور 1392
سلام ودرود برشما برای شروع خوب بوده امیدوارم که این 3خواهر بتوانند روزی فارغ از دنیای مجازی باهوش وتوانایی شان باعث افتخار برای پدر ومادر وسربلندی جامعه ایرانی شوند.
پاسخ: سلام . ممنون از یادداشتتون و ممنون از آرزوی خوبتون. من هم برای شما آرزوی سلامتی و سر بلندی دارم . متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: